Martina Zimmermann je marketingovou expertkou v automobilovém průmyslu. Působila na řadě pozic v různých automobilových značkách. Její devízou jsou marketingové strategie, produktový positioning a rebranding. Od roku 2021 působí ve společnosti Škoda Auto na pozici odborná koordinátorka diverzity. Hlavní motivací pro změnu byla potřeba podpořit téma, které je jí blízké – aktivní ženy v mužském prostředí a podpora rodičů. Její výzvou je přenést své zkušenosti z marketingové komunikace do prostředí HR a tématu diverzita a inkluze. Kromě práce je její vekou vášní její čtyřletá dcera Tina, design a zahradničení.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.